հԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

2021- 2022 ուստարի, տարեկան հաշվետվություն

  • Ուսումնասիրել ենք նաև Ղ.Աղայան գրողի և մանկավարժի կյանքն ու ստեղծագործությունները,Հովհաննես Թումանյան,Ավետիք Իսահակյան
  • Ուսումնական տարվա ձեռքբերումը (պատում)
  • Այս ուսումնական տարվա իմ ձեռքբերումներն ավելի էին,քան կարող էի պատկերացնել:Կարևոր ձեռքբերումներից էր կրթահամալիրի յուրահատուկ,բազմաժանր,բազմզբովանդակ առօրյային ծանոթանալը:Այս տարվա ընթացքում ես ստացա գիտելիքների մեծ պաշար:Ծանոթացա և՛ նախագծային աշխատանքին,և՛ սպասարկմանը:Մասնակցեցի վեբինարների,գրքի շնորհանդեսի,եղա այլ գրադարաններում,հրատարակչությունում:Եվ ամենակարևորը ծանոթացա և ձեռք բերեցի նոր ընկերներ և դասախոսներ,որոնց հետ շատ հաճելի օրեր ենք ունեցել:Եվ այդ հաճելի միջավայրում էլ ավելի կարևորվեցին մարդկային բարձր արժեքները,որոնց պիտի ձգտենք միշտ հասնել:
  • Ուսումնական տարվա ընթացքում բացակայություններ (նշել քանակը և գրել, թե ինչպես եք լրացրել բացթողումը) Ուսումնական տարում ունեցել եմ երկու բացակա,բայց այդ օրերի առաջադրանքները լրացրել եմ:
  • Մասնագիտական աշխատանք (եթե առկա է)
  • Աշխատում եմ Վայոց Ձոր մարզի Մալիշկա համայնքի գրադարանում՝գրադարանավար:Գրադարանում կիրառում եմ քոլեջում ձեռք բերած գիտելիքները:
  • Այլ աշխատանքային ծանրաբեռնվածություն (այդ թվում  ոչ մասնագիտական, չգրանցված)
  • Տարեկան ֆոտոպատում, ֆիլմ (կուրսի ընդհանուր աշխատանքը)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *